Sunday, June 24, 2007

Sktr. I.J.Visser, ook bekend as Izak Visser

Ek het gisterand met my swaer gesels, dis nou Izak Visser. Baie van julle sal hom onthou, hy was altyd saam met met pa en Hendrik. Hy het nie baie van skoene gehou nie, en was altyd kaalvoet. Hulle (hy en my suster Olivia) het my blog gelees.

Hy was ook die dag saam met Hendrik en my pa toe hulle die noodlottige skermutseling gehad het. Gelukkig vir ons was hy in die ander groep en nie in die ratel waarin Hendrik en pa was nie.

Hulle onthou baie beter as ek en hy het gese hy sal ook graag n bydrae wil lewer tot die blog, waarvoor ek ek baie dankbaar is.

Hubie, jy sal hom seker onthou, hy dra 'n baard en brille.

Hy se baie van dit wat hy gelees het is honderd persent korrek, en het veral gepraat van jou brief Hubie.

Die blog is nou n bietie stil en ek sal maar weer begin gesels met julle tot ek weer bydraes kry van mense.

Ek wil ook weer van die geleentheid gebruik maak om vir julle almal baie dankie te se vir dit wat ek reeds van julle gekry het, en vir die mense wat graag wil bydra vra om my assbelief te kontak by my adres: rvdwesthuizenatgmail.com (vervang die at met 'n @).

Vriendelike groete

Riana van der Westhuizen

No comments: